
Aktivity kolem projektu Škoda nekoupit


Trolejbus Tatra T.401 - zapomenutá legenda
V 50. letech 20. století vznikl unikátní prototyp trolejbusu značky Tatra typ 401. Jak rychle přišel na svět, tak rychle z něj zase odešel, aniž by stihl zazářit. Design, kterému se tenkrát nemohl rovnat žádný konkurent, nestačil pro jeho životaschopnost, a krásný trolejbus skončil jako vrak. Bude mít tento příběh šťastný konec? To se pokusíme zjistit přímo u zdroje.




Lockheed Electra L-10 Jana Antonína Baťi
Jan Antonín Baťa byl československý a brazilský podnikatel. Po smrti bratra Tomáše v roce 1932 se stal majitelem akciové společnosti Baťa, která tehdy podnikala už v 56 zemích světa a zaměstnávala 31 000 pracovníků. Získat a udržet kontrakty po celém světě by nebylo možné bez spolehlivého letadla. A jedním z nich byla právě Electra od Lockheedu, kterou J. A. Baťa cestoval. Jedna se dochovala a je v dokonalém stavu. Vy ji můžete vidět na vlastní oči. Vraťte se s námi do historie oživit její příbě

Vrakoviště poslední záchrany: Tatra - Škoda - Mercedes
Vrakoviště poslední záchrany: Tatra - Škoda - Mercedes

Škoda SPORT v Le Mans Classic 2022 - rozhovor se Stanislavem Kafkou a Michalem Velebným
Škoda SPORT v Le Mans Classic 2022 - rozhovor se Stanislavem Kafkou a Michalem Velebným

5 minut v Monte Carlu na střeše Škody 1000 MB 360° VR
5 minut v Monte Carlu na střeše Škody 1000 MB 360° VR